lördag

Blev inte riktigt som vi tänkt oss igår. Vi satt fast på tåget i 3 (!!!!) timmar, skulle vart framme 18 men istället kom vi fram 19.40, så det blev bara 20 minuter julshopping men trots det fick jag med mig en fin sak hem som jag ska visa sen! Göteborg bjöd inte på solsken direkt utan det var storm och spöregn så vi bestämde oss för att gå på bio istället. Trots alla tågförseningar både hem och dit så hade jag ändå en mysig kväll tack vare mitt braiga sällskap!

Imorse hade jag först träning en timma innan jag sen flyttade hem alla grejer från lgh. Sen har jag pluggat större delen av eftermiddagen och jag har också hunnit träffa mattis en sväng. Nu ska jag snart ta en powenap innan amanda hämtar upp mig halv 8 och vi ska bege oss till tibridge för lördagsmys. Bra kvääääll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0