lussebak

Stackars bloggisen som hamnat lite i kläm de senaste dagarna. Kan ju börja med att säga att vi vann de två sista matcherna i söndags också vilket gör att vi är vidare till steg 4 helt obesegrade. I måndags blev jag sambo med mattias i en vecka och hittills har vi faktiskt varit jäkligt duktiga då vi lagat mat och diskat varje dag. VUXENPOINTS yeees! sen igår hade vi studiedag bara mitt i veckan sådär och inget vettigt gjorde jag förutom en körlektion på morgonen och en mysig runda på stan med mammsen. ♥

Idag är det torsdag och jag sitter förtillfälligt uppe på lingonberget. Vi har precis bakat klart de första lussekattisarna för i år och fasen va goa dom ääääär!! Ska ta med mig några ner till lägenheten och till mattias så blir han glader!


Se så smarriga och tjocka dom är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0