two days left

Igår hade jag och bästis minijulafton och hon tycker tydligen jag har blivit alldeles för smal för jag fick mig allt en redigt stor påse med bara massa gött i!!! Sen satt vi uppe enda in i småtimmarna och bara pratade om allt mellan himmel och jord!

Idag blev jag väckt kl 9 för att åka iväg och handla med pappa inför imorgon, sen har jag storstädat hela huset, dukat fram, varit på stan och handlat det sista och jag har även hunnit med en löptur för att springa av mig allt glädjerus!! Snart kommer mattias och då ska vi ha spakväll med ansiktsmask och bastu. Vilken härlig kväll!


Börja visa respekt och uppskatta istället för att klaga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0