200 days to go

200 dagar till studenten firas på bogrens idag och vad gör jag tro... jo jag ligger redan nerbäddad i sängen efter att ha varit hos billing och firat lite jag med tillsammans med de finaste vännerna i världen. Jag känner som så här, att vara 17 är inge roligt alls men alla har vart där jag är och jag är snart i samma nivå som dem andra så det gör faktiskt inte så mycket att jag ligger här ensam och pluggar. Inlämning av PM imorgon kl 10.00 var något jag inte  hade en jävla aning om. Så det kan gååååå


fin bild på två fina människor

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar lika mycket som dig på den stora dagen för det är då det kommer bli som allra roligast att gå ut, just med dig! jag älskar dig din lelle plutt <3

2011-11-21 @ 14:19:12
URL: http://amandarosin.blogg.se/
Postat av: idapidanyckelpiga

finns det så mycket mer att säga än den där textraden ovan? ae hon har så rätt rosin! den dagen kommer verkligen bli lycka, för allihopa! <3

2011-11-22 @ 13:26:01
Postat av: PEACE

ni är så gosiga och underbara! puss på er mina favoriter <3

2011-11-23 @ 16:45:16
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0