HETT TIPS!

För er intresserade så sitter jag just nu och dricker min egengjorda télatte. Tror det heter så iaf, blev väl inte jättelyckad direkt men den blev ändå ganska så god iaf. Så nu tänkte jag ge er detta heta tips i vintermörkret!

Värm mjölk med en tépåse i, helst vanilj men går ju bra med vilken smak som helst. Värm sådär extra länge så när man öppnar micron att det nästan luktar mannagrynsgröt av att mjölken är så varm. Sen säger det bara vips så har ni gjort er en Peacelinn Special. Låter mer som en pizza men schitsamma. Asbraaaaa. TESTATESTATESTA!!!!!


Kommentarer
Postat av: louise

det lät himla gött faktiskt! måste fan testa. puss babe

2011-11-23 @ 21:52:57
URL: http://louiseo.blogg.se/
Postat av: ida

hahahaha kreativ är ditt förnamn! Bjudhem mig på linn speciall mys snart = detta + kladdkaka hihi<3

2011-11-24 @ 17:08:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0