konstig dag


Tänk vad man kan roa sig med en webcam...

Idag har jag varit trött,idag har jag varit glad, idag har jag varit irriterad, idag har jag haft mv första gången på 2 år, idag har jag varit stressad, idag har jag varit sur, idag har jag varit ovanligt konstig osvosv. Dessa ounderbara dagar är inte underbara. Men när jag ändå ligger här och skrattar åt idol-Linni som började spelas helt plöstligt på spotify (HAHAHA så dåligt, tjejen skrämmer mig...) så är jag ändå glad att jag har dem jag har runt mig fast jag är som jag är ibland. 

MEN imorgon är det nya tag som gäller. Morgondagens skola är slapp med endast en lektion på en timma. Det är skönt. Sen tillbringar jag hela kvällen i göteborg.....kanske skönt det med egentligen.


Kommentarer
Postat av: alma

you're sexi and u know it!!!

2011-11-30 @ 12:02:11
Postat av: idapidanyckelpiga

du är så söt linn!!!

2011-11-30 @ 12:25:26
Postat av: amanda

men det är därför vi tycker om dig så mycket, för att DU är DU och ingen annan! <3

2011-11-30 @ 13:17:55
URL: http://amandarosin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du är!

2011-11-30 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0