onsdagkväll

Dåligt drag det vart här då... Har inte så mycket tid över till bloggandet på dagarna så därför jag kommer lite efter i bloggvärlden. Solly kompisar

Mitt första prov för denna termin är gjort och nu är det dags att ta itu med de restrerande miljoner saker som ska hinnas med innan det gudomliga höstlovet. Skoldagen i övrigt var rätt slapp, sen hängde jag med louise efter skolan, kollat handboll har jag också gjort och nu på de senare kvällstimmarna har jag pluggat.

Nu är det dags att krypa under täcket ensam. Kommer inte ihåg när jag sov själv senast och alltid är de lika svårt att somna utan min egna lilla gosepojk bredvid.♥ På med ögonbindeln bara så ska det nog gå vägen. Puss finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0