tjääänare

Solly kåmpisar! Känns som jag startar varje inlägg nu för tiden med en kilometer lång text av bortförklaring till varför jag inte sköter bloggjäveln , men idag tänkte jag faktiskt skippa de..

Ville bara slinka in här en snabbis för att säga att jag har ett sånt jäkla gött lyckorus inom mig just nu när jag sitter här på toan (de gäller att spara tid). Har gjort mitt sista ekonomiprov evveee och imorgon slutar jag 9.15 och sen är det lååånghelg enda tee onsdag. Helgen ser också himla bra ut just nu vilket gör livet ännu kuligare, plus att jag ska få ha en himla mysig myskväll med pöjka ikväll som jag inte haft på evigheter. Eftersom en liten del av lönen rullade in på kontot igår så har jag självklart spenderat lite moneyy också och om 18 jävla dagar så ligger vi på stranden å "chillar" i (på) Cypern!!!!! GAAAAL1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0