kööörkort!!!

Vilket gryyymt start på lovet jag fick. I fredags var det en heelt gaaalen dag för då skaffade jag mig mitt efterlängtade KÖRKORT!!! Nu kan jag glida runt alldeles själv i bilen med musiken på högsta volym och utan någon ful övningskörningsskylt i baken. Fan vad jag älskar livet!!

Så i helgen har jag åkt en himla massa bil, blev utgång och Norlie och KKV i lördags och igår vann vi mot Kortedala. Första vinsten på några månader så den satt fint den! Sen på kvällen blev de pizzamys på alpina med tre fina tjajor innan jag brummade vidare till Hjo.

Nu ska jag sätta igång och städa garderoben innan jag åker och träffar lojsan at the work sen är det dags för träning. UNDERBART MED SPORTLOV FÖRRESTEN!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

ett jätte grattis till körkortet limpan!

2012-02-13 @ 18:12:50
URL: http://beatricesorman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0