my love


Ikväll firade jag och Mattias ett år tillsammans med restaurangbesök och mys i biosalongen framför En gång i Phuket. En underbart mysig kväll med världens bästa!

1 helt underbart år med min älskling. Tiden har gått så otroligt fort och jag känner mig fortfarande lika nykär. Det går inte riktigt att förklara med ord hur mycket denna grabb betyder för mig. Han fyller upp mina dagar med glädje och kärlek på hans egna sätt och han finns verkligen där för mig när jag behöver honom som mest. Min stora kärlek och min bästa vän, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: nathalie - naxo,bloggen med tips!

allt bra? :)

2012-02-15 @ 18:17:10
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0