underbara söndag

Jag har gjort min andra och sista omgång med 11 dagars jobb i rad och jag har jobbat mina sista söndagar och även mina sista 12-timmarspass. Det går helt enkelt mot bättre jobb-tider,  tjuuuhuu!! 

 

Min lediga helg tillbringades i Åhus med ett skönt gäng. Fast boendet inte var som vi trodde och inte lagen vi mötte heller så har det ändå varit skitroligt, & träningsvärken ska jag inte ens nämna. Fyfan haha!! Tanken var att vi skulle åkt hem idag men istället åkte vi hem igår efter sista matchen, så denna dag har spenderats i soffan med min fina och vi har även hunnit med lite shopping.  

 

Nu ska jag sova och ladda för ännu en jobbdag. Men sen är jag ledig två dagar igen, så det känns onödigt att klaga!! Godnatt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0