HAPPY FRIDAY


TITTA MIN NYA OCH FÖRSTA KEPA, PRECIS EN SÅN SOM ALLA ANDRA HAR!!!!!

Det är redan 11 maj, dagen då de första gänget åker till Ayia Napa och dagen då det bara är 3 dagar tills det är våran tur att sätta oss på flyget. Helt galet att tiden snart är inne, att det är så jävla snart som vi ska på studentresa!!

Och sen har vi detdär med packning. I'm totally käääääss. Har liksom bara tagit hela min garderob och lagt den på golvet. Men sen är det ju faktiskt jävligt kul å packa och förbereda allt!! Det kommer bli så sjuuukligt roliga dagar!!!!! WAAAAAH

Iaf, kvällen har jag tillbringat i syrrans lägenhet med ett gäng huliganer framför ishockey-vm. I helvete vad dåliga dom var och i helvete vilka mesar. Mer FIGHT! Ne, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Cosmopolitan och drömma mig bort. Livet är ju bara så jävla underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0