söndag

Då var det söndag igen och söndagar är såna dagar man inte gör ett piss egentligen, kan va skönt ibland och ibland inte. Idag vaknade jag iaf upp med louise, vi gjorde inget speciellt fram till kl kvart i två då vi åkte ner till stan och jag lämnade tillbaka en tröja. Klockan rusade iväg som vanligt och var plötsligt kvart över två och jag hade samling kvart i tre. Fick skynda mig hem, packa väskan, hann göra en smoothie innan jag sen fick småspringa till samlingen.
Där bar det sedan av mot kinne-vedum & fråga mig inte vart det ligger för det har jag ingen aning om, planen var iaf mitt ute i ingenstans. Vi låg under med 2-0 i halvlek men vände sen matchen och vann med 5-2, riktigt bra!:) & nu sitter jag här, helt slut och väntar på att pappa ska grilla klart hamburgarna och efter de åker jag nog ner till stan och sover hos syster inatt! heyyhopp

Kommentarer
Postat av: - H*

- härligt med vinst !

2009-08-09 @ 20:42:44
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0