onsdag

Sitter i min säng med svenskaboken bredvid mig. Känner att jag inte har någon lust att öppna den boken igen. Inte min grej detdär om grekiska antiken.

Lyssnar på musik och funderar på om jag ska se ett avsnitt av andra avenyn, vilka problem jag har egentligen. Svårt val och jag tror det blir så att jag avstår. Ska kanske ta å sova lite ist? eller kanske hämta lite lussekatter? städa rummet? spela en truddilutt på gitarren? okej de sista behöver jag inte, kan redan tillräckligt. För när jag kollar på några videor där jag spelar gitarr och sjunger en låt jag gjort själv så låter det ju riktigt bra dock har jag österraíchhhhhh som bakdansar och de är ju inget positivt. Ne nu babblar jag på om ingenting. Ska ner hämta lussekatter och sen kanske jag städar lite på rummet. Match ikv också, trevligttt. ne men hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0