ovanlig måndag

Började dagen med att se film på idrotten och sen hade vi quiz på engelskan. Lollo och elin hade rätt tur med att va med geniet alltså jag, så vi vann lätt som en plätt och priset var en merci choklad ask. Och ja jag åt fast jag har godisförbud till julafton. Har faktiskt inte ätit godis alls mycket innan så de gör inte så mycket. Slutade 10 och jag och lollo gick ner till rese för att ta halv 11 tåget till göteborg. De var försenat så vi var framme runt halv 1 ungefär. Handlade lite julklappar till mig och en julklapp till min vän.
Nämner inga namn men en viss person hade kollat att det gick ett tåg kl 17 hem så vi skulle hinna till träningen kl 19. nemen tjena de tåget fick vi inte åka med. Som tur var gick de ett lite över fem så vi var hemma vid kvart i 7 och snabba som vi är var vi ombytta och klara prick 7!


sthlm i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0