trettonde en fredag

Fredag den 13de, inte ofta man stöter på den dagen. Otursdagen och allt såntdära som jag egentligen inte tror ett skit på. Bara att alla som råkar ut för nått speciellt denna dag tänker att det är typiskt fredag den 13de när olyckan lika gärna kunde inträffa vilken annan dag som helst.

Jaja, skönt med långhelg nu iaf och bort från skiten. Ska försöka njuta så gott de går och bara ta de lugnt. Är sugen på att dra iväg någonstans men vet inte riktigt vart. Utomlands jatack men nejtack snön har kommit och det var längesen det var vinter. Om några dagar har jag säkert tröttnat på kylan och då tackar jag gärna ja till en utomlandsresa. OM jag själv slipper betala förstås. /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0