24 september

tjenamorsen! 
stolt som jag är har jag gjort klart svenska inlämningen till imorgon, nu återstår bara att plugga engelska och lite matte men det får vänta en stund.. träning igen ikv och sen äre bara att skynda sig hem så man hinner se slutet på idol och nu har jag väl inte så fruktansvärt mycket mer att skriva faktiskt, får väl fortsätta fixa mitt nya rum, jag kanske har glömt berätta de? jag har iaf flyttat upp på övervåningen nu, hade mitt rum på mellanvåningen innan.  
wow intressesmurfarna hoppar


jag
och lilla majsan

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du o din stora syster på kortet

2009-09-24 @ 13:52:13
Postat av: Patrik

Du o din syster på kortet eller

2009-09-24 @ 13:53:02
Postat av: linn

intekul

2009-09-24 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0