tisdag

Och här sitter jag i syrrans lägenheten tillsammans med min bästa vän och sommarlovet är över. Imorgon går vi in på vardagliga rutiner och om en månad kommer jag va skoltrött. Vad ska man säga om sommarlovet då? Jag kan säga att jag har haft ett förjävla bra lov. Väldigt väldigt bra har det varit. Jag har gjort både de ena å de andra och trots att jag bara varit ledig 15 vardagar på hela lovet så har jag hunnit med en hel del.

Ska fortsätta med att njuta de sista timmarna av Sommaren10 innan sängen kallar och klockan ringer 7.15 imorgon. godnatt





Kommentarer
Postat av: din bästa vän

hihi jag är din bästa vän<3

2010-08-24 @ 22:47:44
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0