BLOPPIS! - koftor och klänningar

Följer strömmen och tänkte sälja lite kläder som jag hoppas någon kan ha bättre användning av än jag! Om du vill diskutera pris, få en bättre bild eller är intresserad av ett plagg så hör av dig till mig på: [email protected] eller lämna en kommentar i kommentarsfältet.
Grå luvtröja (hm) stl 34, 20 kronor

Grå tunn kofta (cubus) stl M, 30 kronor

Mörkgrå/svart kofta (pepper) stl L, 30 kronor

Grå kofta (MQ) stl S, 25 kronor

Blå luvtröja (jc) stl 170, 20 kronor

Mönstrad luvtröja (veromoda) stl M ,20 kronor

Randig stickad kofta (pepper) stl M , 20 kronor


klänning med "knappar" (ginatricot) stl S, 40 kronor

Blommig klänning (veromoda) stl XS, 30 kronor

Kommentarer
Postat av: Jennifer Andersson

Linnsan! kan jag få prova den svart/gråa tröjan från PEPPAR? och det ljusrosa linnet från HM som du har i det andra inlägget? :) <3

Postat av: Anonym

ja men det fixar vi :) <3

2011-01-15 @ 00:57:40
URL: http://peacelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0