söndag

Varit en sväng i örebro i helgen och spelat jsm. Ja vad ska jag säga, vi gick iaf inte vidare. Första matchen mot örebro förlora vi med 12 (?) bollar och jag kan säga att jag gjorde min sämsta match i världshistorien. Så den vill jag glömma så fort som möjligt. Andra matchen mötte vi hisingen och förlorade med 8 bollar, andra halvlek var så jävla usel. Så inget mer snack om den. Och sista matchen mötte vi åstorp och vann med 10. Helt okej match. SÅÅÅÅ NU GLÖMMER VI DENNA HELG!!!!

Mördarveckan är på ingång och jag har suttit å pluggat sen jag kom hem och nu mår jag illa pga allt.

Måndag: Historia läxprov. Träning
Tisdag: Spanska prov och engelskainlämning. Match
Onsdag: Match(?)
Torsdag: Matte läxprov och svenskainlämning. Match
Fredag: Naturprov

Nolifer på mig där. Ueeeh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen inte din sämsta match mot Örebro. De var för jävla duktiga helt enkelt och med en riktigt bra målis. Mot Hisingen så kan andra halvlek gå till någon jävla hiroshimabomb, sista matchen gjorde ni vad ni skulle. Kämpa på!

2010-12-05 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0