2127

Det har varit en bra helg i katrineholm, tyvärr förlora vi kvarten mot gööteborg som vi lika gärna kunde vunnit.
Åkte förbi mummi påvägen hem, stannade några timmar och det bjöds på chicken. Det kändes verkligen att det saknades nått,jag vill ha dig tillbaka så allt blir som vanligt igen.♥

Imorgon är det ny vecka och nytt schema för vårterminen. Skjut mig var det första jag tänkte när jag såg det. Men det är bara å kämpa på och snart är det sommarlov. snart så snart. 
NU: te och falk
morgondagens


Kommentarer
Postat av: syrran

jag tror vi börjar 13 efter lunch, alltså har du 20 min ensam innan din lektion börjar:o



ps. äter honey bees nu

2010-01-17 @ 22:04:29
URL: http://louiseplease.blogg.se/
Postat av: Anonym

ursäkta mitt språk men sug röv lilla skit



okej va gott för dig:)

2010-01-17 @ 22:31:51
Postat av: syrran

men det var ju medlidande så du kan ju fan anstränga dig för att vara lite 3vligare!

2010-01-17 @ 22:49:43
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0