dagen före Måndagen

Söndag idag, inte en vanlig söndag. Varit hos mormor och träffat släktingar från uppåt i landet och från finland. Har även hunnit med att se handboll, ifk juniorer som tog sig till steg 5!

Imorgon ska vi ett sista farväl av dig, av underbara du och jag har fortfarande inte förstått att det är sant men imorgon kommer jag nog förstå att du aldrig kommer återvända.
Morfar, du har lämnat bakom dig en stor saknad hos mer människor än vad du skulle kunna tro. Det är så många som saknar dig,så många som gråter,så många som bara vill ha dig tillbaka. Inte konstigt för du var ju en så himla fantasktisk person,så jävla underbar var du. Men du är fortfarande kvar hos mig, jag ser dig ínte men jag hör dig. Jag hör ditt skratt,dina snarkningar och din röst. Hoppas du har det bäst så syns vi senare, jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0