det är tillåtet att le och vara glad

Var ett jättefint sista farväl igår, och jag som annars brukar somna i kyrkan ville knappt gå därifrån. För engångsskull gillade jag prästen som berättade om min morfars tid i livet,intressant och bra. Tror faktiskt inte begravning kunde bli bättre än vad den var!
Sinä olet parhain, toivottavasti sinulla on hyvin missä sinä olet ja minä en ikinä unohta sinua. Kiitos tästä ajasta. Minä rakastan sinua ukki!

Dagen har annars gått upp och ner. Imorse var allt frid och fröjd tills jag kom hem då jag var irriterad och sur på ingenting, mådde inte bra och jag ville bara försvinna för stunden. Jag sov sen i några timmar, vakna och mådde bättre, drog mig iväg till träningen och va bara med på en genomgång eftersom jag inte får träna än så åkte jag hem direkt.

det är tillåtet att le och vara glad, för de vet jag att du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0