g'night

Mina närmaste dagar ser på ett ungefär ut såhär:

  • lördag:västgöta läger i tibro+övernattning
  • ndag:lägret slutar ungefär halv 5, direkt därifrån till jönköping där det är cup. match halv 10
  • måndag:cup
  • tisdag:cup och hem till min underbara säng
  • onsdag:västgöta igen, denna gång matcher i lysekil

Handboll handboll handboll och ännu mer handboll. Får se hur länge jag står ut innan jag tuppar av och dör. Och jag som under detta uppehåll inte har saknat handbollen så speciellt mycket får en såkallad mjukstart på nästa säsong.
Ska packa i de sista nu och sen är sängen min. /L


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild linn ! ses på söndag lyckaa till på lägret! :)

2010-01-02 @ 21:52:27
URL: http://elinlillieborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0