godmorgon

Ingen skola för min del idag, kände att det inte var riktigt värt att va där i en kvart typ och åka hem igen, får bli att jag pluggar lite matte nu ist. Jag måste också hinna med att packa för de gjorde jag aldrig igår. Vi åker halv tolv och jag såg nu att det inte alls var så gott om tid som jag trodde. såå nu måste jag börja göra lite nytta. hejs

Du är en stor saknad för många;mummi saknar dig där hemma och vi andra saknar att ha dig i våran omgivning. Du var en sån glädjespridare och ville ingen illa. I helgen ska jag föröska vara en lika bra kämpe som du var, du klarade dig igenom mycket och det ska jag också försöka med. Minä rakastan sinua jag älskar dig ♥/ din lilla kärring


Kommentarer
Postat av: Den andra kärringen!

ROYAL!

2010-01-15 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0