Kommer du ihåg?

..när du,jag och lisa stog i din fina snickarboa på dagarna och hamrade?
..när jag och lisa lekte kockar och rörde ihop lite salt,peppar och massa annat som vi hittade i era skåp. Vi frågade först mormor om hon ville smaka men hon sa jämt att du hellre ville ha och snäll som du var smakade du faktiskt. haha kan inte varit gott, eller?
..när du och jag alltid spelade skip-bo och du ljög alltid om att du fick joker hela tiden? Du var grym och vann 9 av 10 gånger.
..när du lärde mig vika båtar av servetter och det tog sin tid innan jag fatta men du gav aldrig upp?
..när jag och lisa skulle ut och sälja teckningar och du skämdes så över oss så du förbjöd oss men vi gick ut iaf?

Några få av alla minnen vi har och jag kommer aldrig glömma den tiden jag hade med dig, du hade verkligen humor och var så glad hela tiden och din fina snickarboa som du älskade,där du tillbringade mycket av din tid och även avslutade den också. Tyvärr fick jag reda på igår att din favorit mat var brunsås, precis som min. Du&jag kunde sitta på er altan,äta brunsås och spela skip-bo, men nu går de inte och de kommer de aldrig göra heller,tyvärr.
Du har bara gott lite i förväg och jag vet inte var du är men jag älskar dig var du än befinner dig,så älskar jag dig. Då,nu och föralltid!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet!

2010-01-13 @ 15:09:01
URL: http://idajarlhed.blogg.se/
Postat av: Simon Martinsson

fint...! får mig att tänka tillbaka på min farfar.. jag sörjer med er!

2010-01-13 @ 23:55:33
Postat av: Pauline

<3

2010-01-14 @ 01:10:12
Postat av: Lisa

.... Kommer du ihåg när jag och Linn gjorde översvämning i erat badrum? När vi täppte för alla brunnar och satt på en ö. Men aldrig tänkte på vart allt vatten skulle ta vägen sen. haha :D

2010-01-18 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0