ett stort frågetecken

I väntan på bussen hem från jobbet idag tog jag mig en simtur, en kort sådan. Hade ingen handduk men försökte självtorka lite men inte allt. En stor fet blöt fläck på shortsen hade jag men även de torkade till efter en 40 min lång busstur.

Vid fem var de dax för fys/intervall träning som nautilus höll i. HERREGUUUUUD säger jag bara. Och när jag låg där på gräset och försökte göra mina armhävningar på knä fick jag tanken "nej linn, satsa inte på handboll. Sport, kondition och allt de som hör till, är inte något för dig" och nej jag orkar bara inte jobba upp min kondition för så fort man ha druckit lite såndär god alkohol en fin sommarkväll så är ALL träning förstörd. Är det då värt att ens träna?

Har annars haft en mysigt kväll med syrran, wok med nudlar+vårrullar och efterrätt: banan med choklad. muuums ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Alkohol förstör inte all träning Linn. Jag är fortfarande stark och har ok kondition för att inte träna mycket och ändå dricka dubbelt så mycket. Robin tränar massa och dricker massa men han har ändå muskler och kondition. Så vi kör på intervallerna nu så ska du se att de blir roligare och lättare!



Puss på dig! <3 You are the best!

2010-06-23 @ 20:11:16
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så gott med choklad. :P

2010-06-24 @ 12:49:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0