student2010




Fredag-Student med god mat & dryck osv. Förfesten och efterfesten hölls också här vilket gjorde att man själv inte fick lika mycket sömn som jag hade önskat. Min kväll spenderade jag iaf en stund hos adam med lite people och sen vidare till boulognerskogen en sväng.  
Lördag-Göteborg med lollsan, sen vidare till hjo & kvällen avslutades med lite party på taket hos Julia!
Idag har jag försökt mig på en springtur men efter 1 km var jag inte långt ifrån död, HALLÅ 1 JÄVLA KM, herregud här snackar vi om bra kondition. Senare sen kom louise&lisa förbi och vi åkte upp till berget för att kika balen. När de var slut tog jag och louise cykeln ner till kvantum, tog "de vanliga" och satte oss på en filt i solen.  

& nu säger jag godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0