deppinlägg

Är inte helt nöjd just nu. Spanskaprov imorgon och jag har precis börjat, finns en tanke på att vara sjuk men det är ändå lika bra att få de gjort. Och jag suger på spanska så jag lär mig varken fort eller har någon spanska inlärd i min feta hjärna. + att det är så jävla tråkigt och jag vill inte ens lära mig språket. Mina få engelskakunskaper kommer jag långt på. 

MEN när jag har gjort provet imorgon som jag SKA göra, så brukar man få en såndär skön känsla att man inte har något att plugga på sen när man kommer hem. Men nene så är det inte imorgon för på torsdag har jag ett stort jävla svenska prov om medeltiden. Och ja hur intressant är de? inte ett piss. 

Jag känner mig sådär tjock också som bara ligger i sängen hela dagarna och sover och äter. Och min huvudvärk som jag har haft hela dagen har inte direkt gjort mig på bättre humör + mitt öra som inte är helt 100.

När jag ändå är igång kan jag meddela att jag hatar falska människor. Är det inte bättre att säga som de är istället för att gå runt å le och se glad ut. Jävla fjäsk. Sen sura människor är ingen hit heller, inte för att jag är primaballerina glad hela tiden men ändå.

Ja men nu var jag klar och nu vet ni. Intressant och kul. yessyesss




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med dig! Falska människor är hemska! Jag hoppas det går bra på provet imorgon och hoppas du får sova gott! Älskar dig!

2010-05-18 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0