det kommer bättre tider

Tänkt positiv linn, tänk positiv..

Det är inte lätt att hela tiden vara positiv. Allt kommer på en och samma gång och jag hinner inte ens reagera. Träna och plugga är vad jag gör hela dagarna och det är inte vad jag vill. Jag vill bort härifrån, låångt bort. Vill ha någon som förstår mig men tyvärr är det ingen som gör det.

Förut hade jag någonting att längta till på kvällarna om jag haft en dålig dag i skolan. Men nu är det tvärtom, jag mår bara sämre av att gå dit. Jag vill inte, men varför i helvete gör jag det då är ju frågan...

Kommentarer
Postat av: Pauline

Everythings gonna me alright. Kolla sebastian så får du le lite iallafall :)

2010-09-30 @ 22:37:04
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0