tisdag

Blir inte mycket uppdateringar nu för tin. Hade iaf tre jättebra dagar i paris, vädret var perfekt och sällskapet med. Vi besökte bland annat eiffeltornet, notre dame, triumfbågen, napolens gamla lägenhet, mona-lisa osv. Vi gick runt överallt vilket gjorde att vi fick uppleva mer än om vi hade tagit taxi eller buss. Får tacka min fina familj för denna underbara weekend! Några bilder orkade jag ladda upp som ni kan se i inlägget under.

I söndags kväll umgicks jag med mattias tills igår förmiddag, då åkte jag vidare till louise och vi låg ute i solen, pratade om våra resor och åt pannkakor. Igårkväll grillade vi några stycken och hade det allmänt trevligt och senare på kvällen åkte jag till mattias, kom hem för ett tag sen och nu ligger jag framför tvn. Och där fick ni en sammanfattning av mina dagar då bloggen kommit i andrahand. 

Snart ska jag faktiskt börja beta av några skolarbeten och hoppas på att solen tittar fram någongång. Puss mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0