trött chey

Eftersom jag la mig alldeles försent inatt och vaknade alldeles för tidigt imorse så är jag ganska slutkörd nu. Gillar inte känslan av att va så trött. När jag ligger i soffan och sover mitt på dagen och drömmer om att jag måste vakna men jag får inte upp ögonen bara för jag är så trött, sen när jag väl försöker få upp ögonen och sätter mig upp i soffan så snurrar allt runt mig. Att va så trött är inget jag rekommenderar men tyvärr är det så nästan varje söndag. Slut tjatat om det, jag tog mig iaf till träningen och jag kom därifrån levande trots att jag inte mådde så bra. 

Eftersom tv11 inte längre finns här i huset så får jag skippa big brother idag, det är nog bäst så ändå, då hinner jag plugga till spanskaprovet i veckan och somna i tid för en gångsskull. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går o följa live på nätet linnsan ;)

2011-04-03 @ 22:15:29
URL: http://amandarosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0