helg i katrineholm

Har faktiskt haft en riktigt bra och rolig helg uppe i katrineholm där det var juniorelitcupen. Ett härligt gäng tjejer och grymma tränare gjorde susen. Roligaste västagöta lägret, så detta var ett perfekt avslut på hela västgöta-grejen! Sen blev ju inte helgen sämre när mattias kom i lördags och kollade också ♥ Nu blir det lite uppehåll från handbollen över jul och nyår, ska bli skönt att ta igen sig lite.

Mindre än en vecka kvar till julafton och jag har inte ens kommit halvvägs med julklapparna plus att kontot är lite halvtomt. Passande. Och jag längtar som tusan till torsdag och jullov. Har en supermegamysig helg framför mig som inte kan bli annat än grym!!

Nu ska jag packa upp och städa iordning innan jag sen beger mig till hjo för lite kvalitetstid med älsklingen. Brabrabrabrabra heeelg!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0