juliga jullov

Igår julshoppade jag till mig själv, åt årets första julbord, julfikade på pims på ida, amanda, louise och jossan och kvällen avslutades med mattias och julbastning. 

Idag har jag varit i skolan för julavslutning sen bar det av till stan återigen för julshopping och hejdundrans vad jag shoppade. Dock inte en enda grej till mig själv men skönt ändå att julklapparna snart är klara. Sen ikväll har jag och mattias bakat julgodis, ett perfekt start på ett förhoppningsvis grymt lov!

Sen har jag gått å blivit sjuker också mitt i allt, ont i halsen, snorig och huvudvärk. Men det är bara & bita ihop för imorgon blir det ingen sovmorgon här inte utan då är det dags för jobb igen, fast det tycker jag iofs bara ska bli kul. Morgondagen kommer bli en bra dag så nu ska jag gå å lägga mig och försöka vakna upp friskare. GODNATT

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0