måndag

Så jäklans gött att det sista provet innan jullovet är över. Det var ju mindre kul att ha prov på en måndag men himlans skönt nu när det är gjort. Så idag har jag varit och städat rent lägenheten så syrran blir glá inatt när dom kommer hem! Sen har jag suttit framför datorn och kollat igenom en massa klänningar och tänkte precis gå upp och sätta mig skönt i fåtöljen för att börja läsa körkortsteori. Känner att det är dags att börja nu när jag för en gångsskull har lust med det, fast sen kollar jag på klockan och inser att det bara är 40 min kvar till träningen. Suck...

FÖRRESTEEEEEN så är det bara 20 dagar kvar till min födelsedag!! sjuuuuuukt


Kommentarer
Postat av: idapidanyckelpiga

GRATTIS!!!!!!!!! (i förskott) bara för att du ska kunna smaka påt.. ;)

2011-12-12 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0