börjar om på ruta ett

Lagom skönt med studiedag mitt i veckan, inte långt till nästa helg och ledighet. Har varit på stan en sväng med louise och sen gick jag faktiskt ut och spang,som jag inte gjort på några månader. Perfekt väder, lite för blåsigt kanske men annars var det riktigt skönt. Efter det såg jag när Skövde vann med en boll över Heid, vilken match och fy va gött med ännu en seger! Nu ska jag lägga mig framför tvn och njuta av en liten gou sovmorgon imorn. OCH ikväll tar jag min sista tablett mot halsflussen, skööööööööönt att det äntligen är över!


Kommentarer
Postat av: anders

faaaan va gött , då kan vi börja gå på´t igen! :D

2011-03-23 @ 21:43:22
Postat av: ida

jag har glömt min mobil, men boka in mig en dag i helgen! <3

2011-03-23 @ 22:04:04
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0