måndag

Vilken tränardag jag har haft. Välbehövligt efter gårdagen antar jag.. Kom nyss in från jobbiga-som-satan-intervaller, innan de hade jag specialidrott och innan de hade jag idrott. Lagom seg i kroppen och jag kommer somna gott inatt.

Ska nog käka några ballerina med kladdkakesmak, tar liksom aldrig stopp kan äta huur många som helst. Ett varmt bad får det bli också och fundera över livets mening. FAN VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ SKÖVDE, jappjapp där fick jag ut det också. Det är sjukt vad jag är trött på staden och människorna. Inte alla människor då, finns ju ganska många där ute som gör mig sådär extra glad och som jag gillar sådär extra mycket. Ja ni vet nog vilka ni är, underbara människor. Nu tjatar jag för mycket om ingenting. Ett bad var det jag och några ballerina. Bra kväll!

Kommentarer
Postat av: louise

schnygg desigh cheyen! och ja, jag vet vem jag är. en underbar människa var de:) puss

2011-03-28 @ 20:19:32
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0