torsdag

Lugn dag idag, det blir ju vad man gör det till. Vädret förbättrade på mitt humör en jädrans massa, fast det kanske var lite kallt utan den gosiga vinterjackan så slängde jag ändå på mig vårjackan imorse bara för att liksom. Träningen gick faktiskt inte alls bra och jag inbillar mig väl säkert att jag börjat få ont i halsen igen. Lite som en vana detdär. 

Redan fredag imorgon och snart helg igen. Veckorna rusar förbi och sommaren och alla dess äventyr närmar sig. GUUD VAD JAG LÄNGTAR, blir glad av att bara tänka på det!

Nu ska städa rummet, öva på redovisningen tills imorgon och sen får jag väl mot min vilja kolla ett avsnitt till av big brother, vad finns det för konstiga människor egentligen?!

Kommentarer
Postat av: e

mot din vilja att kolla big brother, vad är det jag ser linn...

2011-03-25 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0