hizz/dizz


1. Ballerina med kladdkakesmak. Hur gott är det inte egentligen? sen ett stort glas mjölk till och dagen är räddad. Lite jobbigt bara att man blir helt svart i truten men vafan, vem bryr sig, det är ju fettsnyggt och gott då!

2. Vårkläder/sommarkläder. Virkade fina vårkläder, jeansjacka, jeansväst, converse, slitna jeansshorts, transparent, fina färger, osvosv. Finns så himla mycket fint och det enda jag vill ha just nu är just vår och sommar. Och så lite pengar så jag kan införskaffa mig både de ena och de andra.






1. Sveriges väder. Låt värmen komma och låt värmen stanna. Ingen idé att klaga men en liten diss är det minsann och när jag har åldern inne och gått ut skolan då ska jag bort, bort bort bort.

 2. Onepiece. Finns det ens något fulare att ta på sig än just en onepiece dräkt. Den är säkert jäääääätteskön och mysig osv så det är okej att ha den hemma och gosa i men att ha den ute bland folk, hur tänker man då? Jag tycker det ser ut som en färgglad sopsäck. Men för er som har denna dyrbara och mysiga sak, ta inte illa upp och jag förstår att den är mysig men ha den försjutton inte ute bland sveriges snygga befolkning, skäms på er!


Kommentarer
Postat av: Billing

äääääntligen limpan !!! håller helt och hållet dig goding, till 100% !!!:)

2011-03-30 @ 22:20:40
Postat av: Inga

Jättekul inslag! Bra att du aviserar på FB så jag kommer ihåg o kika! :))

2011-03-31 @ 07:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0