10 maj

Här har det inte varit mycket liv i luckan direkt. Men datorn kommer ganska mycket i andrahand när det är fint väder ute och när jag har massa plugg.

Jag kan iaf berätta lite kort om helgen. I fredags besökte jag grannkommunen och hade fredagsmys med mattias. I lördags var det först bötesfest, grymma nomineringar (jag fick årets you got mail bara för jag har varit sjuk så mycket och därmed mejlat lika mycket) och roliga lekar. När alla skulle ut på krogen åkte jag vidare mot Sara. Det kändes som i en dröm, jag svävade på rosa moln och jag hade verkligen huuuur kul som helst. Jag kan faktiskt säga att jag hade en tipptopp kväll, sen finns det ju självklart undantag.. I söndags låg jag inne och sov hela dagen lång innan jag sen åkte vidare till hjo. 

Idag har det varit hur jädra gött väder som helst och jag har fått massor med plugg gjort. Jag älskar livet och jag älskar värmen. Tack för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0