jobbig skoldag

Det har varit en jobbig dag i skolan. Vart man än vände sig såg man ett par ögon fyllda av tårar. Inget var som vanligt. Det var tyst, en hemsk tystnad i hela skolan. Till och med i matsalen och cafét. Jag ville inte vara där och jag vill inte dit imorgon igen. Usch usch usch. Mitt huvud fylls ständigt av tankar om hur jäkla dåligt alla deras nära och kära mår. Jag skulle så gärna vilja ta den smärtan istället..

Efter skolan träffade jag mattias som fick mig på andra tankar ett tag och sen tog mig ut på en lång promenad för att rensa huvudet än en gång. Allt är så hemskt och ofattbart.

Kommentarer
Postat av: louiseplease

självklart peacelinn, det blir bara 138 miljoner guldmarker! extrapris för dig<3

2011-05-23 @ 23:12:05
URL: http://louiseo.blogg.se/
Postat av: E

snackar ni historianu, tyckte jag kände igen den siffran från andra v.k, Tysklands skuld :) studisar

2011-05-24 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0