helgen in das bildschpiel


Fika efter skolan och shopping som inte blev någon större shopping med bäste vän i fredags!


Lördagen började med morgonträning följt av en jäkla seg dag. På kvällen bestämde jag och älsklingen spontant att gå på bio och vi såg In time, en bra och annorlunda film! sen cyklade vi vidare till jossan, där louise amanda och rasmus befann sig, vi spelade spel och hade det himla trevligt.


Söndag och världens bästa pappas dag. ♥

Vaknade bredvid mattis och gav honom frulle på sängen innan han åkte iväg för att spela match. Nu på kvällen har jag ätit jäkla god mat med la familia och snart ska jag dra igång med plugget. Bättre sent än aldrig!

Spelade vi match förut? nääääää men de tror jag inte!!!!


Kommentarer
Postat av: louise

haha det var en rolig rubrik!

2011-11-13 @ 22:58:31
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0