fredag

Ligger fortfarande nerbäddad i sängen. Ställde klockan lite tidigare idag så jag hinner få lite gjort nu på morgonen. Ska till skolan vid halv 12 och pricka av mig och sen tar jag helg. SKÖÖÖNT

Just nu sitter mor och far på flyget på väg till araberna. ÅÅÅÅH JAG VILL MEED!  Hoppas dom får en underbar resa och njuter av värmen och ledigheten. Jag och brorsan fick stanna hemma så igår fick vi en lektion om hur husets alla tekniska prylar funkar. In i ena örat och ut i det andra. Ne men det ska nog gå bra det här. Det är ju bara en vecka!



En favoritbild från alanya!

Kommentarer
Postat av: Mor och Far

Harlig bild men inte araber med! Jasa det lyssnades inte pa det orat minsann :) Ni klarar er galant anda! Puss puss.

2011-10-15 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0