måndag

Jag hade en gryyyyym fredag, bland de roligaste lokalfesterna och de får jag tacka ida&louise för! I lördags var det 250 dagars och fan va det rockar att va 17 bast då vaaa. Men för min del gjorde det faktikst ingenting att jag bara var 17 år och 9 månader exakt, utan jag hade kul ändå på förfesten och sen hann jag träffa pullsan en stund innan jag gick med mattias hem. Igår tog jag med mig min bakis mattis + familjen till farmor och åt en jäklans god söndagslunch och på kvällen överraskade vi jossan som fyllde 18 bast.

Hade en finfiin helg och nu är det måndag och ny vecka återigen. Idag bokade jag min första körlektion och den äger rum redan imorgon, wiihooooooo NEERVVVVIIIIIT!!!!! Dags för mig att dra iväg till träningen, måste säga att jag hellre hade tagit mig en timmes powernap ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0