söndag

Igår träffade jag mina myndiga vänninor. Förfest hos ida och sen när de drog ut på krogen, tog jag med mig jarlhed hem. Medan de andra dansade och söp, åt vi bullar och drack saft och pratade om allt mellan himmel och jord. En himla mysig lördag blev de och jag är glad att jag inte ens är sugen på att gå på krogen. Jag kan gott vänta dessa 2 månader och några dagar till min födelsedag. Fast körkort är jag jävligt sugen på att få... MEN DE KOMMER!!!

Spelat match. En jävligt tråkig match. Trodde handboll var en lagsport, därför jag spelar men idag var vi 7 apor som hoppade runt på plan och trodde vi var så jävla bra att vi kunde skjuta i alla lägen. Men resultatet visar ju att vi inte kan de...

Har precis käkat pizza med familjen och farmor och snart ska jag med bussen till hjo och mattias. Himla tur att jag har den gossen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0