jag låter saker rinna ut så jag slipper ta farväl



Efter regn kommer solsken, dock inte bokstavligt talat då. Trots att tisdagen verkligen inte kunde bli sämre på något sätt så fick jag iaf bra dagar efter. På två dagar har jag nu fixat ny bal- och studentklänning och även bokat tid för hår och smink. Känns jäkla skönt faktiskt, så nu är det bara det roliga kvar, dvs skor och accessorerna!

Idag har jag varit i skolan och gjort klart projektet, som vi dessutom slitit med sen augusti (!!!) , hunnit med en fika med ida och amanda och sen varit och testat min balklänning för fjärde gången med min fina farmor. Ska försöka hinna plocka iordning på rummet nu innan jag sen kilar iväg på kalas. Himla trevlig fredag-dentrettonde detta!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var beställde du tid för hår och sminkning ngnstans?:)

kan du inte lägga upp en bild på din student och balklänning här på bloggen? :)

2012-04-13 @ 21:02:32
Postat av: ida

gött linn!! fyfaan va härligt :D

2012-04-14 @ 16:21:26
Postat av: Anonym

får man se bilder på din student och balklänning? :)

2012-04-20 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0