måndag

Sista sportlovet har lidit mot sitt slut och jag har haft en grymt lov. Har bland annat hunnit med en massa myskväll, sovit över hos mormor, roadtrip till örebro och en grymt rolig utgång i torsdag. Sen har solen tittat fram och det gör en bara ännu gladare och lyckligare. Sen idag har jag varit på handbollsläger i göteborg och imorgon är det back to reality som gäller och jag känner mig väl inte direkt aaastaggad.

Just nu ligger i soffan helt utmattad och väntar på att bullarna ska bli klara som mamma bakar. Saaatan vad gott det ska bli!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

allt bra?

2012-02-20 @ 20:50:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: feliciaa

Sv; tack desamma :)

2012-02-20 @ 20:54:27
URL: http://feeelicia.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack! :)

2012-02-20 @ 21:06:27
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Av åtgången att döma så gick dem att äta...

2012-02-20 @ 23:10:55
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Förvirradvän!!

Är du född -94? Eller hur annars kunde rosin bli 18 före dig som du skrev om för ett tag sen? För du fyller ju före henne om jag Inte minns helt fel :)

2012-02-20 @ 23:15:48
Postat av: förvirradvän :)

Är du född -94? För du fyller väl år i januari om inte ja minns helt fel? men hur kan då amanda rosin fylla 18 före dig?! SHIT FÖRVIRRAD :D

2012-02-21 @ 09:53:56
Postat av: hemlig beundrare

hej linn, jag tycker du är en mycket söttjej och jag gillar det du skriver om! keep up the good work! har du en pojkvän eller har ni gjort slut? om du inte är ihop med den där killen, hör gärna av dig till mig ! :) jag är en trevlig prick på 18 vintrar och gillar långa månskenspromenader och trevliga hemmakvllar. men som jag även läst så är du en riktig vild tjej som gillar att festa och ha kul! men då blir du nog glad när jag säger att på mina trevliga hemmakvällar kan det bjudas på ett glas rött! / hemlig beundrare!

2012-02-22 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0