hard work work



Hejhej hallihallå! Har varit lite törrt här på bloggen i veckan men har haft lite för mycket i skolan och skolan är ju min framtid. Så ja, ni förstår väl!

Just nu sitter jag iaf barnvakt åt två underbaringar som ligger och sover. Jag är jädrans trötter själv men det är bara att hålla sig vaken tills kl 22, då jag slutar eller då föräldrarna kommer hem. Tänkte sysselsätta mig med lite teoriplugg fast kommer då självklart inte in på trafikskolans hemsidan och kan därför inte plugga. SYND! Fast ne. Skönt att bara va också.

Imorgon väntas HALKAN. Och nej jag ser faktiskt inte framemot det. Tycker bara det kommer bli jobbigt att gå upp kl 06 när jag egentligen har sovmorgon till halv 12. Men den måste också göras och det kommer säkert bli kul när jag väl kommer dit och när jag väl kommer hem och får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0