välkomnar 2012

Har haft en underbar start på det nya året och nu är jag ÄNTLIGEN också 18 år efter 365 dagars väntan. 2011 har ändå varit ett grymt år, jag som trodde att jag skulle "lida" hela året haha. Icket, utan tvärtom. Jag fann min stora kärlek och jag är mer kär än någonsin!

Fick i födelsedagspresent av mattias en övernattning på hotell i göteborg. Så vi åkte dit i tisdags, shoppade, slappade på hotellrummet och sen gick vi ut och åt på kvällen. Hade det huuur underbart som helst och det är aldrig fel att komma bort och bara slappna av. En grym present!

Igår tog vi ett ganska så tidigt tåg hem efter att vi ätit oss mätta på frukostbuffén. Sen tog jag med mig elli ut på 1 och ½ timmas lång promenad/löptur. På kvällen träffade jag mina saknade classmates, kollade film, pratade och hade det himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0